zondag 13 februari 2011

You are my valentine!

Al surfend op het net kwam ik deze tegen.
En omdat ik heel weinig met papier maak, leek het me een leuk om voor de kinderen twee hartjes doosjes te maken.
En omdat Mons dol is op bonbons, maar deze alleen af en toe bij zijn oma krijgt, is het natuurlijk leuk om in de doosjes wat bonbons te doen.
Heel erg Valentine's day op z'n American's.



Het papier waar ik de doosjes mee heb beplakt komt van Djeco. Een doos vol mooi geprint papier om mooie origami dingetjes te maken.

3 opmerkingen:

Maryvonne zei

Mooie harten doosjes!!!
Wat een bofferds die kinderen van jou!
xxx

Anoniem zei

Hoi Raffie,
Wat een leuke valentijnsdingen heb je gemaakt voor de kids.
Ik zag Anna-Jente vandaag nog bij ballet, ze doet het zo leuk!
Liefs Esther

petra zei

hoi lieve Raf!
Omdat ik altijd erg van je blog geniet, heb ik je genomineerd! Kijk maar mijn blog!
Petra