donderdag 21 juli 2011

Verhuis traktatie

We zijn verhuisd. Daarom liet deze post ook zo lang op zich wachten.
Ik was aan het verven, inpakken, vloeren leggen, werken, uitpakken, sjouwen, werken en onder tussen sleutelhangers maken als traktatie. Kortom ik ben bekaf maar we zijn over!
Als traktatie wilde ik graag een herinnering aan de kinderen meegeven.
Vanaf de peuterschool zijn de kinderen al bij elkaar in de klas, je begrijpt dat we menig traantje  weg pinken zo vlak voor de vakantie.
Helaas konden we geen huis krijgen in het dorp waar de school staat, en na 2,5 jaar wachten was ik het zat. Een eigen plek is belangrijk. Ik kon niet meer wachten. Dus nu naar een andere plek.
Maar daar laat je wat, en in het nieuwe krijg je weer wat terug. We zien de toekomst rooskleurig tegemoet.
Dus voor 2 klassen (ongeveer 60 sleutelhangers) een sleutelhanger met de naam van het kind.
Maryvonne wilde ook voor de verjaardag sleutelhangers met naam maken, dus zijn we samen gaan brainstormen hoe we het het beste konden maken. En dit leek ons het snelst en het leukst.
Aan de hanger ons adres, en in een zakje met een lollie.
Anna-Jente en Mons waren trots!

2 opmerkingen:

Patricia zei

Wat een werk.
Fijn dat jullie een nieuw fijn plekje hebben gevonden!
Veel geluk XO

Anoniem zei

Wat een leuke traktatie!
Een blijvende herinnering :-)
Groetjes Esther