dinsdag 20 maart 2012

Lente!

Wat is het toch heerlijk het lente zonnetje.
Ik kan met zekerheid zeggen dat ik de lente toch wel het mooiste en lekkerste seizoen vind.
Die verwachting alles ligt open, die eerste kopjes koffie buiten, plantjes uitzoeken etc etc.
En alle mensen zijn toch een stuk aardiger in het eerste lente zonnetje.
Waarom niet zomaar iemand groeten, of gezondheid zeggen wanneer iemand niest.
Dit gebeurde mij vandaag, zomaar..... en het gaf me een fijn gevoel.
Kleine dingen die niets kosten fantastisch!!!

3 opmerkingen:

petra zei

Zo is het maar nét, Raf!!!
Wat zijn ze toch lekker fleurig die narcissen.Ik houd normaal niet zo van geel, maar dit geel....XX

Maryvonne zei

ook verreweg mijn meest favoriete seizoen! Lekker zaaien, de belofte van alle nieuwe dingen die komen gaan!Maar iedereen zomaar groeten doe ik in alle seizoenen, dat deed Papa ook altijd en daar wordt je zelf ook vrolijk van!

Anna-R zei

@maryvon. Ik groet inderdaad ook altijd mensen, maar heel vaak kijken ze je raar aan, of schrikken er zelfs van. Soms pakt het heel leuk uit en heb je zo een leuk gesprekje met een onbekende. Ik houd erg van die dingen.