woensdag 6 juni 2012

UFO'S enzo


Wat is het toch heerlijk dat ik zoveel UFO's heb (unfinished objects).
Ten eerste omdat je dan niet naar de winkel hoeft om nieuwe wol oid te kopen.
En ten tweede, dat het project bijna klaar is, dus je begint er weer mee, en zonder veel moeite heb je dan ook een mooi en snel resultaat.
Zo kwam ik weer aan het haken.
Maar maak het dan ook eens een keertje echt af, zei ik tegen mezelf.
Want dat schijnt nogal moeilijk te zijn. Zo heb ik 3 verschillende haakwerkjes liggen die door even wat extra inspanning ook best snel klaar kunnen zijn.
Maar ik wil dan weer wat nieuws, want wat is er leuker dan aan een nieuw fris project te beginnen.
En zo ligt er bij mij in de huiskamer, 3 haakwerkjes, 1 jurk die bijna af is, en 1 cobert die nog geknipt moet worden .
De stof heb ik al.
Maar geen stof uit de winkel nee....... ik heb namelijk ook 9 lades stof boven op zolder.
Dus ik vond het tijd om die voorraad maar eens aan te spreken.
Oja het bovenste plaatje is van een tas. Waar alleen nog maar 1 hengsel aan gemaakt hoeft te worden.
Dit is het patroon.

Oh ik zie ook nog een paar bloemetjes, moet te doen zijn toch?

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Raffie,

Hoe is het met jullie?
Ik zag jullie met z'n drietjes bij de avondvierdaagse donderdag. Anna-jente en Mons kochten een Kika-bandje bij mijn zusje, ik stond bij de stempels, medailles etc. Ik zwaaien, maar jullie zagen me niet ;-)
Lekker hè, die UFO's, ik ken het van mijn moeder... zelf heb ik dat met schoolopdrachten (oeps). Ben nu bijna klaar dit jaar, nog twee weekjes en dan kan ik Niels weer bijspringen. Hoop je dan weer te zien.

Groetjes Esther