woensdag 29 april 2009

Leve de Koningin

Mijn zusje komt straks hierheen met al haar koninginnedag spulletjes.
Morgenochtend gaan we met z'n tweeen in de stad staan. Als het goed is staan wij er al om half 6.
En dan maar hopen dat alles is verkocht rond 10:00 uur want dan kan ik zelf nog even de markt over.
Ik ben altijd heel erg benieuwt wat andere mensen weg doen. Want je weet maar nooit dat daar net iets tussen zit waar jezelf al jaren voor spaart. (nouja zo iets dan.)
Ik houd erg van rommelmarkten en nu de kinderen ook wat groter zijn kan ik ook weer wat vaker daar heen.
Hieronder zijn mijn heerlijke rabarber muffins.

Ik had erg veel zin om deze te maken,
mijn zusje en ik gaan dan ook zo even lekker met een kop thee, 1 of 2 verorberen.
Ik maak ze uit het boek Feest van Nigella Lawson. Ik houd erg van haar bak en kook kunsten.
Deze rabarber muffins zijn warm eigenlijk het lekkerst. Het is jammer dat er geen ruik icoontje bestaat want het ruikt hier echt heerlijk.
Nou voor nu geniet van de koninginnedag met veel zon en mooie vondsten op de markt.

1 opmerking:

Maryvonne zei

Zien er lekker uit, de muffins!
Veel plezier met kopen, en verkopen!
En een dikke kus voor Jolijn
liefs, Maryvonne