zaterdag 29 augustus 2009

Kleur

Zoals al bekend is houd ik dus erg van kleur. Absoluut niet in mijn interieur die is meer neutraal, maar kleuren van stoffen , wol en bv dit garen.
Ik kan er geen genoeg van krijgen om de verschillende kleuren rood bv te bekijken. Al die kleur nuances in een doosje heerlijk.

Sorry sorry nee deze foto kan echt niet, maar het laat wel even zien dat je dus helemaal niet netjes hoeft te borduren om leuke dingen te maken.
Je kunt een tekeningetje gewoon opvullen met garen.


3 opmerkingen:

Patricia zei

Heerlijk kleur!
Het is niet te zien dat je niet netjes tussen de lijntjes hebt geborduurd ;)

janneke zei

hoi!

ik heb vandaag zeepjes gemaakt volgens jouw tutorial met 2 kleuters. hartstikke leuk!

alleen... ze laten niet echt los uit de vormpjes.
jij vertelde dat je ze er meteen uithaalde; maar dan brokkelen de oren / pootjes enzo af...

heb jij er ervaring mee?
in de vormpjes laten uitharden?

groet, janneke

Anna-R zei

Hoi Janneke,
Het is inderdaad wat moeilijk om alles er goed uit te krijgen. Ik heb niet te moeilijke vormpjes gebruikt omdat ik tegen hetzelfde aan liep.
Maar wat misschien helpt is om met een wat klein voorwerp te duwen op te moeilijker plaatsten, het is pielen maar het lukt dan wel waarschijnlijk.

groet Raffie