donderdag 3 september 2009

Nous rendre A Lille

Je vais a Lille, avec 2 amis. Trois jours jouir.
Ik heb er erg veel zin in, morgenochtend om 10:00 uur wordt ik opgehaalt. Eerst gaan we naar Roncq naar een grote supermarkt de Auchan. Dat is een beetje een verslaving, ik houdt erg van supermarkten en helemaal in het buitenland, omdat je daar allemaal leuke en lekkere dingen tegenkomt.
En ik ben nog nooit in de Auchan geweest dus ben erg benieuwt!!!!
Ik ga niet veel kopen heb ik met mezelf afgesproken, maar ik heb mijn zinnen gezet op een botervloot een mooie ouderwetse botervloot. En natuurlijk stofjes, bandjes en kantjes.
Nouja, gewoon genieten van al het moois. Hoop op mooi weer, en maandag zal ik verslag uitbrengen!

2 opmerkingen:

Patricia zei

Oh wat heerlijk!!
Wat een mooie theepotten op de foto :)
Veel plezier en mooi weer!

Knofje zei

Veel plezier straks!