vrijdag 25 september 2009

Een nieuw seizoen een nieuw begin.


Een nieuwe herfst en een nieuw begin.
Een nieuw begin voor mij samen met de kinderen. Het is heel jammer en vreselijk verdrietig, maar we moeten met ons drietjes verder.
Ik weet dit al vanaf eind juni, en nog steeds ben ik er niet aan gewend, maar ik moet het gevoel mij eigen gaan maken want het is niet anders.
En vandaag heb ik dus een nieuwe baan gekregen.

En dit is dus een begin!!!
Nu nog een huis een fijne nieuwe basis waar ik weer volledig overeind kan krabbelen.
Maar elke keer een stapje, en dit is de eerste!!!!
Ik ga als cliëntbegeleider op een instelling voor verstandelijk gehandicapten werken, binnen de dagbesteding, op een ibg groep (intensieve begeleidings groep).
Ik heb veel ervaring met dit soort groepen, dus heb na 4 jaar in de bootjes gezeten te hebben wel weer zin om dit te gaan doen.
Een nieuwe herfst en een nieuw begin.
Enne die mooie appeltjes komen van onze appelboom.
En ook de kalebassen komen uit eigen tuin.

9 opmerkingen:

Patricia zei

Och Raffie, dat is heftig :(
Dit is een keuze die je niet van de één op de andere dag maakt.
Wat goed dat je een nieuwe baan hebt :) Gefeliciteerd!!
IBG groep? Je hebt er gelukkig ervaring mee.
Ook heftig, maar een uitdaging!
Je red je wel ;)
Veel geluk XOXO

tantehilde zei

hey raffie, wat erg!! maar alvast goed nieuws van je nieuwe baan! Ik wens je veel sterkte en veel geluk voor je nieuwe begin!!

raffie zei

@potjethee, ja ik heb ervaring op dit soort groepen. Het is niet het makkelijkste wat er is maar heb er veel zin in, en gelukkig is het niet full time. We komen er wel, met vallen en opstaan.

Knofje zei

Tsjonge Raffie, wat heftig..
en het zal ook wel tijd kosten om opnieuw je balans te vinden.
Fijn van je baan! Hopelijk haal je hier snel nieuwe energie uit en gaat de zon weer wat meer schijnen in je leven!

Mooie plaatjes van de kinderen :)

Maryvonne zei

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!
En jij en de kinderen komen hier vast sterker uit, al lijkt dat nu misschien nog niet zo!
Heel veel sterkte, dikke kus!

Tuur zei

Wat een prachtige kids!
wil je even een dikke knuffel sturen!!!
Super van je nieuwe baan, alle kleine stapjes vooruit ...laten je weer vooruit kijken...
Ik kom nu vaker hier binnen gewandeld...gezellig dat je even bij mij tips kwam geven

prutsen zei

Kan me voorstellen dat dit geen gemakkelijke beslissing is geweest. Maar voor je het weet sta je weer helemaal overeind. Sterker dan ooit. Die nieuwe baan is alvast een geweldige stap. Gefeliciteerd.
Dikke knuffel!

mam zei

Prachtig, wat een creatieve dochter heb ik toch! Pet af, Pluimpje op! Geweldig wat ben ik trots op jou!Gefeliciteerd!

FiloSophietje zei

Lieve Raffie, ik wens je héél véél sterkte toe, een dikke knuffel en héél véél succes in je nieuwe job

x
(en wat een lieve mam heb jij!)