vrijdag 13 november 2009

Green crafts

Vanmiddag heb ik met de kinderen een tocht slang gemaakt.
Ik woon nu in een oud huis waar het over de grond best koud kan zijn. (helemaal wanneer je eigenlijk vloer verwarming gewend was).
Een tijdje geleden had ik dit boek aangeschaft, en daar staat dus ook een leuke tochtslang in. Ik moet zeggen een hartstikke leuk boek om ideetjes op te doen.Dus de kinderen hebben met naald en draad en hulp van mij een mooie tochtslang gemaakt.
Dit hebben we gemaakt van een oude maillot. Gewoon een been eraf geknipt en volgestopt met Fyberfill. En daarna oogjes, oortjes ed opgemaakt.


Ze hebben er de rest van de middag mee gespeelt en nu 20:00 uur zit ik dus gewoon nog steeds met tocht over de vloer want de kinderen wilden hun zelf gemaakte beesten natuurlijk mee naar bed!
Nouja maak ik er zelf ook nog maar 1.



2 opmerkingen:

mstrixie zei

Oei dat is wel even wennen als je comfort in moet leveren. Maar wel heerlijk geknutseld met de kinderen zo te lezen. Wens je veel goeds toe in je nieuwe huis.

Patricia zei

Kinderen met naald en draad :D
COOOOOL!
Hopelijk maken de lieve hondjes het nu warmer in huis!!!