maandag 2 november 2009

Kleurtjes

Ik wilde voor mijn potloden een mooi mapje maken.
Ik ben dus in mijn stoffen voorraad gaan spitten en heb leuke stofjes geknipt.
Ik heb ze aan elkaar genaaid en that's it, ik kan me erg moeilijk concentreren op dit moment.
Dus verder dan dit ben ik dit weekend niet gekomen. Terwijl de kinderen dit weekend weg waren, ik dus alle tijd voor mezelf had, kon ik me er toch niet toe zetten.
Alles heeft tijd nodig, ik zeg maar steeds tegen mezelf dat alle kleine beetjes helpen.
Dus dit is het kleine beetje dat ik heb gemaakt. Word dus vervolgt.

4 opmerkingen:

Maryvonne zei

Zo is het Raffie,
alle kleine beetjes helpen!
En het lijkt me inderdaad juist als de kinderen weg zijn heel leeg en nog moeilijker om je ergens toe te zetten!
Maar dit begin ziet er heel mooi en kleurrijk uit dus het komt vast wel goed met je!
Dikke kus!

Patricia zei

Dat wordt een mooi mappie!!
Ook ik met kleurpotloden bezig geweest, maar dan anders ;)
Kan je morgen zien....
Take it easy! Het heeft tijd nodig.
Blijf leuke dingen doen!

Tuur zei

Ooh leuk de kleurtjes, en de potloden waar ga je ze voor gebruiken?
En komt vanzelf weer hoor, dingen doen! ff tijd voor je zelf ook niet verkeerd!

maria zei

Haloo!

ik ben net op je blog gekomen (per toeval) en ik vind het nu al leuk!
maar.. staat er ook ergens hoe je dingen maakt??
dat zou ik graag willen weten

gr. maria