vrijdag 15 januari 2010

Ballettrui


Voor het harts vriendinnetje van Anna-Jente heb ik een ballet truitje gemaakt.
Voor haar 7 de verjaardag .
Ze krijgt ook van haar ouders dit donker roze pakje (dit pak is verplicht hier op de ballet school).
Ik heb roze fleece gebruikt en de roze roosjes zijn dezelfde kleur als het pakje.
En nu wil Anna-Jente natuurlijk ook zón zelfde truitje, ze heeft hem nl zelf in het grijs, en inderdaad dat staat minder flitsend als het roze, dus ga ik er nog maar 1 maken.

3 opmerkingen:

Patricia zei

Natuuuuuuurlijk wilt Anne-Jente nu OOK een roze!
Dat was te verwachten ;)

Maryvonne zei

Ik zou dit truitje wel in allerlei kleuren willen, het lijkt me heerlijk zitten!
En de taart was ook erg leuk! Wat een blije Mons!
Tot snel, dikke kus.

tantehilde zei

dat geloof ik ook graag dat ze liever een roze dan een grijze wil, zo lekker warm in fleece!