maandag 25 januari 2010

De laatste tijd.

De laatste tijd schrijf ik niet zo heel veel. Maar ik heb het ook druk. Druk op mijn manier wel te verstaan, maar de verjaardagen kinderfeestjes en al het bakken en het koken houdt me dus danig bezig dat er van bloggen weinig komt.
Ook ben ik foto's aan het inplakken van de afgelopen 3 jaar. En de foto's op schijf aan het zetten zodat ik alles ook gemakkelijk weer kan vinden. Dit geeft me ook een hoop werk, en nee ik ben er wel geteld nog maar 2 avonden mee bezig geweest maar de voor bereiding is ook heel belangrijk. Eerst in de doos spitten naar alle foto's dan opeens bedenken dat er eigenlijk ook wel heel veel alweer op de camera staan. Dan tot de conclusie komen dat je dat eigenlijk ook mooi per jaar op schijf wil hebben, kortom daar zakt de moet me dus alweer in de schoenen. want waar moet je beginnen.
Inplakken dus, maar dat geeft alweer zoveel herinnering en dat je na 2 uur bekaf bent, en alles weer opruimt. En de volgende dag merk je dat het ook wel best pittig is dat foto's inplakken. Zowel fysiek, ik zit me dan in een breuk aan de lage tafel voor de tv, als emotioneel tjonge wat gaat het snel. ohh hier werd ze 4 en ach wat een klein mannetje hier nog!
Dus ik hoop dat ik eind 2010 alles bij heb gewerkt.
Maar ondertussen heb ik ook nog twee breiwerkjes liggen waarvan er 1 volgens mij het patroon echt niet klopt?
En 1 die ik maar en begonnen omdat ik graag wel iets maak wat klopt.........
En ik heb een haakwerkje liggen wat volgens mij heel leuk wordt maar eerst ook nog een hele behandeling moet ondergaan voordat het wordt dat ik wil dat het wordt.
Nouja, ik doe dus best wel wat.
Enne ik heb deze tas ook een tijdje geleden genaaid, en die handschoenen helemaal beneden heb ik gehaakt en gebreid en die zijn sinds een week af.

De foto is anders el een beetje bewogen maar je snapt het wel toch?

5 opmerkingen:

Unknown zei

leuke tas, da's de buttercup zeker? Ik vind ze nogal kleintjes uitvallen.

Fleur zei

Geweldig tasje!
SOort clutch.
heel leuk om ook in andere stofjes te maken, of wit met een zwarte kantje erover...!

Mijn site is trouwens in de aanmaak.
Maar ik beloof dat het wat gaat worden.

Liefs, Fleur (van hiphuis.blogspot.com)

Patricia zei

Hey Raffie
Leuk om weer van je te horen!
Ik had me ook voorgenomen om fotoboeken te maken. Daar ga ik nu maar snel mee beginnen!!!
Die handschoenen kan je nu nog steeds goed gebruiken.
Mooie tas, leuke stof!

Anna-R zei

@patricia: ga maar snel met inplakken beginnen want voordat je het weet heb je weer 1000 foto's.
@ilse:Dat is inderdaad de buttercup tas. En hij valt klein maar je kunt hem ook wel wat vergroten.
@fleur ben even op je blog geweest leuk.

Vero zei

mooi je tasje! leuke blog trouwens, 'k zal nog komen piepen:-))