woensdag 3 februari 2010

Het breisel en de rok

Ik ben nog steeds aan het breien. Eerst zou het een mooie schouder warmer worden, maar ik kwam absoluut niet uit het patroon. Bleek er een fout in te zitten. Deze staat dus even in de parkeer stand.
Nu ga ik dus eerst van de wol voor de schouderwarmer, een baby truitje maken voor mijn zwangere zus. Ik ben bijna bij het einde van het achterpand en nu weet ik het eigenlijk niet meer.
Ik zal weer even bij iemand te raden moeten voor hoe nu verder. Een breipatroon lezen valt soms echt niet mee, helemaal als je geen ervaring hebt.En ik heb een rok gemaakt voor Anna-Jente. Een wijde rok met tule eronder.
Het is een groot succes, hoewel de tule na een wasbeurt slapper is geworden en de rok dus minder uitstaat.
Ik heb bijna mijn 20.000 ste bezoeker!!!!!!. Ik ben dus bezig met een give away.
Ik houd je op de hoogte

3 opmerkingen:

Patricia zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag ;)
Wat jammer dat er een fout in het patroon zit. Ik kan alleen maar recht toe recht aan breien.
De rok is mooi!!

Maryvonne zei

Hoi lieve Raffie,
je kan me altijd bellen voor breitips.
Of anders begin je vast aan het andere pand en kom je snel deze kant op zodat ik je live kan helpen!

Anna-R zei

@patricia dank voor je felicitatie. Ik kon ook alleen maar recht en averecht breien. Maar nu probeer patronen te breien, lijkt me zo leuk als je dat kan.
@ Maryvonne Ja ik ga nog even proberen maar als het niet lukt neem ik wel even contact met je op.