woensdag 10 februari 2010

H&M hello kitty jurk wordt rok!!

Ik was laatst bij de H&M om even rond te kijken, toen zag ik in de koopjes hoek deze jurk. Maar maat 122 en Anna-Jente heeft 128 en hoger. Maar ik vind zo'n jurk ook niet zo mooi staan bij haar, omdat ze vrijlang is en en dan worden de verhoudingen vreemd.
Maar ik bedacht me wel dat ik er een rok van kon maken, want dat vind ze geweldig. Nou heb ik net zo iets gemaakt maar die was al niet meer wijd uitstaand. Dus dit vond ik wel een leuk idee!!!
Thuis knipte ik de bovenkant eraf.
Ik kon heel mooi langs de rand knippen, daarna de onderrok weer vast gestikt.
En omdat het van die mooie knoopjes heeft heb ik er twee aan laten zitten en de rest zit nu in mijn knopen doos.
Ik heb onder de band elastiek genaaid, waardoor de rok mooi blijft zitten.





En dit is hem nu, een mooie wijd uitstaande rok, en hier is ze ook weer helemaal blij mee!!!
Ze voelt zich een prinses want het is ook helemaal glimmende stof!







1 opmerking: