donderdag 27 mei 2010

Where potje thee meets Rafraffel


Patricia van potje thee en ik hebben het idee opgepakt om samen een blog te beginnen over lekker eten.
Ons uitgangspunt waren de blue berry's. Patricia had er een post over gemaakt, daardoor ben ik ze weer gaan kopen en start er nu vaak s'morgens mee, gewoon een paar in een klein schaaltje.
Daardoor bedacht ik me ineens dat er zoveel recepten te bedenken zijn met blue berry's , dat het me wel leuk leek om samen met potje thee een recepten blog te maken.

Uiteraard blijft het niet bij de blue berry's, er zijn natuurlijk nog veel meer fruitsoorten waar je heerlijke dingen mee kan maken.

En de zomer is natuurlijk het seizoen om met fruit te gaan koken en bakken.
Vandaar dit idee .
Vandaag is hij online gegaan.
In mijn zijbalk staat een banner die je naar deze site stuurt.

Denk je :"he, ik weet een heel leuk recept , schroom niet en mail ons. Je kunt dan als gast het recept plaatsen.

Eet dus lekker met ons mee!!!!

Geen opmerkingen: