woensdag 18 mei 2011

5 dankbare momenten

Ik weet al een hele tijd dat als je elke dag 5 dingen opschrijft wat je fijn vond die dag, je uit eindelijk meer de kleine dingen gaat zien.
Nu las ik in de Libelle dat als je het een tijdje doet je er zelfs beter door gaat slapen, je er hulpvaardiger van wordt en je naar andere dingen gaat kijken.
Nu zag ik dat Flow een heel mooi boekje heeft uitgegeven waar je 3 jaar lang die 5 dingen in kunt schrijven. Maar ik wilde het graag zelf maken, dus heb ik deze kleine boekjes voor mezelf gemaakt. Daarin ga ik nu elke avond 5 dingen schrijven, en dankbaar zijn voor wat ik heb!!!!!

3 opmerkingen:

Mama C zei

Wat een mooi idee! Zal eens proberen of ik daar ook de dicipline voor kan opbrengen.

petra zei

Wat zijn ze schattig geworden! Wat een goed initiatief van je.Het is waar dat je vaak in sneltreinvaart aan de mooie detals van het leven voorbij rent. Om daar wat bewuster mee om te gaan (en er van te genieten)levert vast veel moois op!Wordt je nog leuker, liever, behulpzamer en vast ook nóg creatiever!! Help kan ik dat wel aan??

Anna-R zei

@noflik nifelje: jeetje wat een mooi compliment!!! Maar dat geldt ook voor jou, wat een hulp kreeg ik van jou toen ik die week niet kon lopen!!! Echt fantastisch.