woensdag 4 mei 2011

Tuniekjes

Dit boekje kocht ik 2 weken geleden. Ik was er meteen helemaal weg van.

Allemaal leuke tuniekjes voor volwassenen en kids. Ook voor jongens staan er heleleuke dingen in. En met mooie beschrijvingen dus iedreen die een beetje kan naaien kan dit maken!


Helaas heb ik er nog niet uit kunnen maken omdat ik een klein ongelukje met mijn voet heb gehad. Uitgegleden met mijn voet van de trapper waardoor mijn voet dubbel is geklapt tussen de straat en de trapper. Daardoor heeft de trapper mijn hiel door gesneden en kreeg ik bij de EHBO een heleboel hechtingen . Sinds een week kan ik weer redelijk lopen moet alleen erg voorzichtig doen, er staat spanning op en mijn enkel doet nog erg zeer.


Maar nu kan ik wel weer wat gaan doen,ene voet op de pedaal en andere voet op de stoel voor me. Maar eerst mijn rokje afnaaien en dan ga ik ws een tuniekje hier uit maken.

1 opmerking:

Maryvonne zei

Ja hoor!!!! We hebben weer hetzelfde boekje gekocht!
Ik wil ook graag allemaal tuniekjes maken, maar ja, tijd!
Sterkte met je voet, beter breien en haken nu!