woensdag 25 januari 2012

Naaizijde

Ik ben vreselijk verwend op mijn verjaardag. Op 21 januari heb ik een groot feest gegeven ter ere van mijn nieuwe flitsende leeftijd. En voor dat feest had ik alleen maar leuke en lieve mensen uitgenodigd.
We hebben gedanst, gezongen, lekker gegeten en tot in de kleine uurtjes in de keuken gesprekken gevoerd! Precies zoals ik me voorstelde dat het feest moest zijn. Heerlijk dus!
En iedereen nam ook nog iets voor me mee!
Prachtige bossen bloemen,kaartjes, boeken, behang, stoelen,een geloogd grenen kast, een kookschort, schrijf schriftjes en geld.
Heel veel geld, want dat had ik ook gevraagd.
Ik wil namelijk een nieuwe digitale camera, dus die kan er binnen kort ook komen, is het niet geweldig!!!!
En mijn nicht Maryvonne kwam ook nog met dit garen kastje, dat is van mijn oma geweest.
Is het niet prachtig.
Helaas zijn de ruitjes van glas er niet meer in, maar wat leuk is dat er nog allerlei spul van mijn oma in zit. En oma is in 2004 overleden.
Apart om dan zo nog door haar spulletjes te neuzen.

1 opmerking:

Janny zei

Wat een mooi begin van je jaar! Geniet er maar lekker van