woensdag 4 januari 2012

Winter omslagdoek

In Frankrijk had ik in een schattig winkeltje, deze prachtige wol gevonden.
Het is wol van Katia, 45% pure wol met 5% Nylon en 50% Acryl.
Ik was er met 35 graden mee begonnen, maar toen ik weer thuis was heb ik het gehele breiwerk in de mand gedaan, en er eigenlijk niet meer naar om gekeken.
Toch jammer, maar nu is hij klaar.
Een mooie omslagdoek, heerlijk voor op de bank.

 
De punt onder is de punt die op je rug hangt. Ik heb hem voor de foto dubbel gedaan.


Laat die vreselijk strenge winter maar komen.

2 opmerkingen:

Maryvonne zei

Jippie, hij is af!! Nu wordt het vast winter!
Ik ben gisteravond ook meteen weer begonnen aan een UFO, een korte mouwen trui voor mezelf! We hebben een goede invloed op elkaar!

Maryvonne zei

Jippie, hij is af!! Nu wordt het vast winter!
Ik ben gisteravond ook meteen weer begonnen aan een UFO, een korte mouwen trui voor mezelf! We hebben een goede invloed op elkaar!