donderdag 26 januari 2012

Veranderingen


Ik vind het altijd erg leuk om bezig te zijn in mijn huis.
En veranderen van meubels vind ik ook altijd een erg fijne bezigheid.
Dus de zondag na mijn feestje kon ik mijn lol niet op, met hulp van mijn moeder zijn we gelijk het nieuwe behang op de muur gaan plakken. Ook had ik de week ervoor nieuwe verf gekocht de kleur celadon van VT wonen. En het behang paste daar heel erg mooi bij (nee geen toeval hoor, heb ik bijmekaar uitgezocht).
En maryvonne had deze mooie kast voor mij meegenomen en mijn moeder deze stoelen.
De boekenkast verhuisde dus naar boven.
De muur achter de tv was blauw en nu wit.
Dus veel verandert, wel fijn dat ik deze week een weekje vrij was!!

1 opmerking:

petra zei

Jeetje, dat ziet er wel heel mooi uit hoor! Ik heb nu al zin om het maandag in het echie te zien!
X