woensdag 11 maart 2009

een nieuw begin

Ja... een eigen blog!

Ik zal hier proberen om mijn ideeen en gemaakt dingetjes te laten zien.

Ik vind veel dingen leuk, eigenlijk veel te veel, maar als je van alles een beetje doet dan geeft dat toch een heel bevredigend gevoel.

Taarten maken, koken, naaien, breien,haken, bezig zijn met mijn huis. Ook heb ik een eigen website waarop ik wel spullen verkoop.

En last but not least leuke dingen doen met mijn kinderen.

Ik ben erg gek op mooie stoffen en kantjes en bandjes. Deze schaf ik dan ook vaak aan, mijn atelier puilt dan ook uit van de leuke hebben dingetjes.



Dus ik ga proberen om hier mijn ideeen wat te laten zien.

maar nu ga ik slapen en kijk morgen wel weer wat ik verder kan met mijn blog, ik zal toch echt even moeten uitzoeken hoe het werkt, en hoe ik alles op de blog krijg.

Komt vast goed. Gr Raffie

Geen opmerkingen: