donderdag 12 maart 2009




Karel is zondag jarig en wil graag een lekkere taart maken met een speciale vulling.
Ik maak altijd zelf taarten ook voor de kinderen. maar voor hun is het vaak een thema taart. Zo wilde M. mijn zoon een vliegtuigtaart helemaal blij was hij met het resultaat.
Sinds een paar maanden heb ik de leukste taarten shop ontdekt en nu ga ik helemaal los. wat je daar kan krijgen is echt heel leuk om me te werken. ik heb ook nieuwe kleurstofen gekocht. Nu de pasta's van Wilton. Eerst had ik vloeibare maar ik merk dat ik hier lekkerder mee kan werken.
De taart voor karel wordt groen (dit willen de kinderen graag) en hij krijgt een vulling van lemoncurd en chocolade mouse. net heb ik dus even de lemoncurd gemaakt. Het is echt niet moeilijk, alleen moet je een beetje gedult hebben met het roeren het moet nl. helemaal indikken.
Maar toen dat klaar was wist ik niet wat ik proefde heerlijk ook de kinderen vonden het erg lekker.
Ik kan dus niet wachten tot ik mijn taart klaar heb. uiteraard zal ik het even op mijn blog showen.

Geen opmerkingen: