vrijdag 13 maart 2009

Mooie stofjes




Laatst heb ik weer zulke leuke stofjes gevonden. Alleen weet ik van te voren niet wat ik ermee ga doen, waardoor het moeilijk is om te kijken hoeveel ik van iets wil. Ik maak graag kinderkleding, maar maak ook graag accesoires. Deze keer heb ik gewoon maar en meter gedaan.
Ik heb dan ook echt een stoffen verslaving. Ik heb 3 lade kasten vol stofjes. En allemaal zijn ze even leuk.
In iedergeval heb ik van deze stofjes een mooi tasje gemaakt. Ik gebruik dit als toilettasje in mijn tas. Krijg veel complimentjes over dit tasje dus misschien doe ik ze ook nog wel in mijn webwinkel.
Door verschillende stoffen te kiezen kun je het ook een verschillende uitstraling geven.
Dat vind ik zo leuk aan stoffen, het is ook maar net in wat voor bui jezelf bent. Daardoor kies je ook steeds weer andere stoffen waar je mee aan het werk gaat.