donderdag 26 maart 2009




Vandaag is het slecht weer. Het lente weer van vorige week is ver te zoeken helaas.
Daarom vanmiddag maar even lekker geknutselt met de kinderen.
Ik bedacht me dat ik nog textiel stiften had, en omdat ze knuffels altijd zo leuk vinden ben ik maar op stof gaan tekenen met ze.
Als je het dan langs de randjes zigzagt en dan afknipt hebben ze
je een knuffel in hun eigen favoriete dier. Succes verzekerd!!!
Ik bedacht me ook opeens, dat je allemaal leuke fototjes kan uitprinten op transfer papier dat op de stof strijken en dan daar wat bijtekenen. Zo kun je van je favoriete foto een prachtige knuffel of kussen maken helemaal in jou eigen stijl.
Het grappige is altijd wanneer je iets maakt, er het volgende moment alweer nieuwe ideetjes in je hoofd opkomen.
Nouja een volgend keertje maar weer, nu eerst maar eens even eten koken.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi, ik heb dit nog nooit gedaan een berichtje gestuurd naar iemand die ik helemaal niet ken, maar ik ben via via op jouw blog terecht gekomen, wat een leuke ideetjes!! Ik heb sinds een paar weken de oude naaimachine van mijn moeder, dus op internet aan het kijken voor stoffen etc. Waar koop jij je leuke stoffen, ook via internet? Ik woon in Oxford, Engeland, weinig stoffen winkels hier. Groetjes, Marloes

Marloes zei

mijn email, mrampaart@hotmail.com

groetjes!