zaterdag 9 mei 2009

Moederdag!!!

Ik had zin in weer eens een taart te bakken. En wat is er nou een mooier excuus dan moederdag. Op moederdag hoort er taart te zijn punt. Ik heb een leuk internet adresje waar ik wel spulletjes bestel om taart te bakken. http://deleukstetaartenshop.nl Zo had ik laatst ook biscuitmeel besteld. Met de garantie om net zulke luchtige taarten te maken als de banketbakker. Nou hij rees echt de hartjes bakvorm uit. Maar vond het wel spannend of hij na het bakken niet inzakte Gelukkig gebeurde dat niet. Tussen door moesten de kids nog even naar de kapper en toen aan de slag. Deze keer heb ik marsepein gebruikt om de taart mee te bekleden. Rode kleurstof erdoor en kneden maar. Als onder grondje heb ik botercrème. En tussen de lagen heb ik jam.



Ik ben super tevreden met het resultaat. Nog even wat hartjes gemaakt en klaar is de rode rozen moederdag taart.

Ben benieuwt hoe die smaakt morgen!!!


3 opmerkingen:

Daan zei

Een lust voor het oog, dat is alvast! Zal vast ook heerlijk smaken.

Gezellig dat je bij mij kwam kijken.

Ik kom weer bij je terug.

Fijne moederdag

atelierlemlem zei

Yammy! Wat een prachtige taart! Koop je dat marsepein ook op die website? Ik denk dat ik op moederdag maar eens koekjes ga bakken. Dat vindt ik altijd zo leuk om met de kinderen te doen...en op moederdag mag je alles doen wat je zelf leuk vindt nietwaar?!

knofje zei

Al zou ie niet lekker zijn, MOOI is ie zeker! Wauw!