woensdag 6 mei 2009

webwinkel

Ik heb een website waar ik al heel veel voor gemaakt heb, en ook veel van deze spullen heb verkocht.
Dit is een hele kleine greep eruit maar vond het leuk om even een collage te maken. De website loopt op zijn eind, 1 dezer dagen zal ik de
virtuele deuren sluiten. Ik heb er geen tijd meer voor. We hebben het te druk met ons bedrijf Frieslandzeilen. We verhuren kajuit zeilboten en skûtsjes. En dit vergt veel tijd en aandacht. En in mij vrije tijd vind ik het ook heel leuk om gewoon lekker te fröbelen, en kleren voor de kids en mezelf te maken. Nu ik de webshop sluit heb ik daar ook veel meer tijd voor. En daar wordt ik toch gelukkiger van. Dus de beslissing is goed nu nog even uitvoeren, maar daar ga ik mij deze week ook even op richten.

1 opmerking:

Het Knuter Huuske zei

Kom hier via google.
Was even op zoek naar info voor werken met geraspte zeep.
Had het ook al een keer gedaan en dan met water er bij.... Weet alleen niet meer precies hoe ik het gedaan heb, daarom even aan het zoeken ;)
Maar jij hebt er geen water bij gedaan zie ik....

Ze zijn Leuk!

Groetjes van Ivonne