zaterdag 30 mei 2009

Verrassing!!!!

Dit is zo leuk, kijk dit is een website die hele leuke zelfmaak pakketen aanbied voor bv traktaties, feestjes, picknicken met de kinderen etc etc, je kunt het niet bedenken of zij hebben iets leuks daarvoor gemaakt.
Het enige dat je moet doen is een bedrag betalen, en je kunt het downloden zo vaak je wilt!!! Dus heb je er 60 nodig geen probleem, je print het gewoon op je eigen printer.

Maar weetje wat nu zo leuk is Ik kreeg zomaar via de mail een pakketje toegestuurt, en het pakketje heet Lieverkoekjes.
Zomaar omdat ik als eerste een reactie op hun blog had geplaatst!
Diane nogmaals dank.
Alleen nu zijn mijn zelfgemaakte cranberriekoekjes op, dus moet ik even nieuwe bakken om te laten zien hoe het eruit ziet. Dus wordt vervolgt.

2 opmerkingen:

Patricia zei

Ja hoor, jemig de pemig. :0
Ik maak al 2 maanden reclame voor ze en was de eerste, voordat de blog was gemaakt, die een reactie gaf.
En nu krijgt Raffie een pakketje ;)
Jij bofkont!! Ik gun het je van harte

Patricia zei

Ja lachen hè! Ik heb er nog een foto bij geplaatst om het wat duidelijker te maken!
Al was het een sleutelhanger, dan was ik ook heel erg blij.
Het gaat om het idee!!