vrijdag 19 juni 2009

Crispy,Chewy chocolate chip cookies

Gister middag zijn we even aan het koekjes bakken geslagen.
Het is zo lekker om het weekend in te gaan met eigen gebakken koekjes.
Deze koekjes vielen me op omdat ik erg van "chewy"koekjes houdt.
Knapperig aan de buitenkant en chewy in the middle.
Ze zijn alleen heel groot uitgevallen, ik had beter een kleiner lepeltje kunnen gebruiken.
Deze koekjes komen van deze website smittenkitchen.

Wij gaan dus heerlijk smullen van deze koekjes.
Ik wil proberen om elke week en koekje te bakken.
Pin me er niet op vast, helemaal niet voor de zomervakantie maar ik ga het gewoon proberen.

4 opmerkingen:

prutsen zei

Te groot uitgevallen? Neen joh, zo heb je lekker meer als je een koekje neemt ;-)

Maryvonne zei

Hoi Raf,
het fijne van dit recept is dat je ze ook in kan vriezen voor je ze bakt, dus gewoon de bolletjes deeg zeg maar, en die dan uit de diepvries gelijk bakken (paar minuten langer dan als ze niet bevroren zijn)
Heel handig als je vooruit wil werken voor een feestje!

Raffie zei

Dat is een goeie tip. Dat is inderdaad erg handig, voor bij feestjes!!!

Knofje zei

Ze zien er echt erg lekker uit!