zaterdag 13 juni 2009

Een rok!

Ik heb voor mijn webwinkel heel wat jurkjes en rokjes genaaid.
En uiteraard hou je daar dan jurkjes en rokjes aan over die niet verkocht zijn.
Nu was ik even aan het sneupen tussen die kleertjes van vorige zomer en zag dit rokje er nog tussen. Net wat voor mijn oudste dus.Ik maakte vorig jaar veel met doorzichtig plastic. Daarachter deed ik dan een diertje, naaide het plastic op de stof,een roezel erop en je hebt een hele leuke versiering. Ik heb veel van deze rokjes verkocht vorig jaar.
Ook op shirts kun je dit natuurlijk toepassen.
Ik gebruik hiervoor doorzichtig tafelzeil. Waarschijnlijk heeft de stoffen winkel het wel hangen. En anders een woonwinkel die zeil verkoopt.
Gebruik wel wat dikkere kwaliteit omdat het anders snel scheurt.

4 opmerkingen:

Patricia zei

Dat is een leuk idee!!!
Voor rollebol Roxy is het nu niet zo handig.
Ik zit gelijk weer te brainstormen....
Ik laat het je horen zodra ik iets heb!

prutsen zei

Idd een heel leuk idee. Ik ben aan het denken om speelmatje te maken. En dit lijkt mij iets ideaals om hierop toe te passen.

Elske zei

Hoi Raffie,
Leuk rokje! Idd een goede tip, van het doorzichtige zeil.
Heb je al even gekeken op www.hipenhot.nl? JoeperDePoepske staat er op!
Ik blijf je blog volgen; leuk!
Groetjes, Elske

raffie zei

Hoi Elske,
Ik heb inderdaad gekeken, en ook op jullie site. Helemaal leuk.